2013/12/15

Co-Edo Xmas Party!!

  Co-Edo Xmas party held last Saturday and I attended it. It was like a potluck party, so attendees brought not only foods but also Xmas decorations and so on.

 土曜日にCo-Edoクリスマスパーティーが開催されたので参加してきました。持ち寄りのパーティーのような感じだったので、みんな食べ物だけでなく、クリスマスの飾り付け等も持ち寄ってのパーティーでした。

  Attendees were mainly users of Co-Edo, and they were with their family and there were some users I hadn't met, but we all enjoyed many dishes and talking.

 参加者は主にCo-Edoのユーザで、家族を連れてきていたり、まだ私が会ったことのない方もいましたが、みんなでたくさんの料理やトークを楽しみました。

  After that, We did some funny games like musical chairs, etc. Even adults played seriously, so it was fun! And Riza's lead is always great!! We all enjoyed the games!!

 その後、椅子取りゲーム等のゲームをいくつかやりました。大人も本気でやっていて楽しかったです!そしてリザさんのリードはいつも素晴らしいですね!!みんなすごく盛り上がってました!!

The party was for celebrate not only Christmas but also some member's birthday! So we sang a birthday song, and celebrated them.

 パーティーはクリスマスをお祝いするだけでなく、何人かのメンバーの誕生日のお祝いでもありました。なのでバースデーソングを歌って彼らの誕生日のお祝いもしましたよ。

  Moreover, we celebrated one more thing. Co-Edo started in January this year. It's almost one year since Co-Edo started. So we prepared surprise celebration for Tanaka-san, owner of Co-Edo! Fujikawa-san collected messages from Co-Edo users and Tanaka-san's friends, Hassy made a memorial movie of Co-Edo, and Chieko-san read celebration letters from some Tanaka-san's friends. We celebrated him and his family by pulling party poppers!!

さらに、もうひとつお祝いをしました。Co-Edoは今年の1月にスタートして、もうすぐ一年になります。そこでサプライズで田中さんへのお祝いを用意しました。藤川さんがCo-Edoユーザや田中さんの友達から寄せ書きを集め、はっしーが記念の動画を作成し、チエコさんがいくつかお祝いのメッセージを読み上げました。そしてみんなでクラッカーを鳴らしてお祝い!

  Not only Tanaka-san but also his wife were so impressed and cried! And some attendees also cried in sympathy. His awesome personality made this warm community. We all happy joining Co-Edo members, Tanaka-san!

 田中さんだけでなく奥様も感激して泣いていました。他にも何人かもらい泣きしてましたね。田中さんのすてきな人柄がこんな暖かいコミュニティを作ったんですね。みんなCo-Edoの仲間に加われて幸せですよ、田中さん!

 Of course, we exchanged presents because it was a Xmas party! I got a Starbucks card. I'm so happy!

 もちろん、クリスマスパーティーですからプレゼント交換もしました。私はStarbucksカードいただきました!

  It was so happy party! So let's have it next year and celebrate 2 years anniversary of Co-Edo!!

 とっても楽しいパーティーでした。ぜひ来年もやりましょう。そしてCo-Edoの二周年もお祝いしましょう!!

* Photos I took at the party are here.
* 当日私が撮った写真はこちら

No comments: